Akreditasyon Belgesi Alanlar

Değerli Üyelerimiz,

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı Uzmanlık Eğitimi Yeterlik Belgesi almak amacıyla derneğimize başvurmuştur. Yapılan kurum ziyareti ve değerlendirmeler sonucunda  ekte sunulan “Uzmanlık Eğitimi Yeterlik Belgesi”ni almaya hak kazanmıştır.

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı’nı kutluyoruz. Uzmanlık eğitimi veren tüm birimlerimizin ülkemizde Deri ve Zührevi Hastalıklar Uzmanlık Eğitiminin standardize edilmesi sürecine önemli katkı sağlayacak bu yöndeki akreditasyon çabalarına destek olacağımızı bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla

Türk Dermatoloji Derneği Yönetim Kurulu         Türk Dermatoloji Derneği Yeterlik Yürütme Kurulu

Eki:Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı Yeterlik Belgesi Alanlar

Değerli Meslektaşımız,

Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı ve Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı; Uzmanlık Eğitimi Yeterlik Belgesi almak amacıyla tarafımıza başvurmuşlardır. Yapılan inceleme, kurum ziyaretleri ve değerlendirmeler sonucunda her iki eğitim kurumumuz ekte sunulan “Uzmanlık Eğitimi Yeterlik Belgesi”ni almaya hak kazanmışlardır. Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı ve Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı’nı kutlarız.
Ülkemizde Deri ve Zührevi Hastalıklar Uzmanlık Eğitiminin Standardize edilmesi sürecine önemli katkılar yapacak bu akreditasyon çalışmalarını önemsiyoruz. Uzmanlık eğitimi veren tüm birimlerimizin bu yöndeki çabalarına koşulsuz destek olacağımızı belirtiyoruz.

Saygılarımızla

Türk Dermatoloji Derneği Yönetim Kurulu              Türk Dermatoloji Yeterlik Yürütme

Eki:Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı Yeterlik Belgesi Alanlar

Eki:Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı Yeterlik Belgesi Alanlar